2013年10月2日 星期三

有關於我

好耐無繼續分享啦, 嚟緊希望可以將以往用過又覺得好用既野分享下, 我個人比較專一(唔知醜tim=p), 用開好用既野我好少轉, 不過因為愛靚既關係, 我都經常會上網睇下Beauty Blog或youtube, 但我絕對不會花費大量金錢去成日買野黎試, 通常都係做過資料搜集, 知道適合自己膚質或針對當時我皮膚出現的問題或需要先會去買黎試, 所以不是定期有分享, 但一遇到好的, 無論係化妝護膚或日常生活既正野,好野, 總之九唔撘八, 只要我想既都會分享^0^

我個人就覺得皮膚需要有適應期, 不能經常不停轉用護膚品(尤其對我這些皮膚不太好,又唔穏定的人), 所以我不會不停轉用不同的護膚品, 除非唔適合我皮膚用啦~


再重覆講講我皮膚是混合怕偏油的,毛孔粗大,經常有長痘痘的情況出現,於是不斷用一些控油及暗瘡皮膚的護品, 但原來我一直用錯產品, 最近幾一兩年,我開始去了解自己皮膚問題,嘗試留意自己皮膚問題的變化,不斷尋找及嘗試不同的護膚品, 過了一段時間,我發現皮膚改善了,毛孔細咗,暗瘡少咗,出油情況亦減少了。皮膚出油並不一定是代表你係油性皮膚的,有時可能是因為皮膚太乾反而出油越多,所以先了解自己皮膚問題的原因,再找出適合自己護膚產品是很重要的,當然生活習慣也是有很大的關係啦。

最重要是我不會因為網上的Beauty Blogger介紹好用就去用, 如果產品是不適合自己膚質,再幾好用放在自己臉上也不會發揮到功效,所以我看Beauty Blog都只是作個參考, 不會盲從。

沒有留言:

張貼留言