2015年11月15日 星期日

幼兒好物分享**學習餐具**

當小初開始主動想自己拎餐具食飯時,我就俾過家中不同的餐具佢用過,發現都出現相同問題,就是每次她一把匙羹放入口時,匙羹都是打側了,食物都會跌哂落個身度,好想搵到一套餐具解決呢個問題。

有一次無意間睇緊台灣Blogger寫的一篇旅遊Blog時, 看見照片中他的女兒正在吃飯, 我被她的匙羮吸引了, 因為手柄尾是個長頸鹿頭, 牠的鼻子突出, 剛好可以勾在碗上, 不怕跌入碗中, 雖然這個不能解決到小初的問題, 但我都決定要去搵呢類餐具

終於上個月去大阪旅行時俾我搵到類似的餐具,而且匙羮頭個設計不是同手柄垂直的, 是扭轉了方向來設計, 心想這個完全是為小初而設的, 可以解決小初用餐具時的問題。

好可愛的象象公仔
象腳雖然好短, 但已足夠勾住碗邊不怕掉入碗中


"登""登""登""登"....小初終於成功自己將食物放入口中

日本人真的很細心, 產品設計好配合好幼兒的需要, 我相信有部份小朋友都會好似小初咁有這個問題, 所以才有這樣的設計出現。除了這個, 發現日本還有很多貼心的用品, 而家提供給親子的配套亦好好, 感覺周圍都好方便帶小朋友去, 香港真係完全比唔上, 淨係講推架BB車入餐廳食飯, 未入去已同你講BB車唔入得, 真係很難不愛上日本這個地方。

很多時實在沒有時間寫Blog, 所以只會在我的FACBOOK專頁作分享, 想追蹤更多我的分享,可到我的FACEBOOK專頁

分享快樂.快樂分享 請點這

沒有留言:

張貼留言